Skönt med semester!!

Gud vilken skön dag det har varit idag!! Jag har njutit i fulla drag TROTS att den började med att betala räkningar..
Solen har skinit och vi har slappat en stund vid kvarterets pool och ätit hämtpizza.Det var lite kul för en grannkompis fixade beställning och hämtade pizzorna men när hon skulle hämta dem hade inte beställningen gått fram det visade sig att hon ringt och beställt på fel ställe för långt bort ..De var inte så glada när en beställning på nio pizzor åkte i papperskorgen...
Efter poolbesöket har jag försökt komma iordning hemma med tvätt osv..Vi kom ju hem från Dalarna igårkväll och det var en del att ta reda på..sen har vi precis ätit en underbar grillmiddag med vin och jag känner mig lite snurrig det måste var värmen..hi,hi..
Imorgon ska jag ta mig till min mamma och hälsa på. Jag e så glad att hon överlevde hjärtinfarkten!! Läskigt att allt kan gå så fort...
 Vi hade det  underbart uppe i Dalarna och tänkte visa lite försenade midsommarbilder!
  



   
Se efter det blev det dunderfintväder! Och Vi gjorde lite sightseeing senare i veckan..
  Ornässtugan
 Ornäsbjörk,Kolla in bladen..

Lite mer utflykter 
 
Ha en skön kväll. Jag avslutar med en bild av mitt smultronställe!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga dalabilder :-)

Var i Dalarna håller ni hus ?



Vi har stuga utanför Mora i Vika...

Ha en fin kväll !

2009-06-25 @ 20:05:50
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: cia

Kul att du uppskattade bilderna från Dalarna!! Vi har sommarställe i Gagnef. Ligger mellan Borlänge och Mockfjärd. Mitt s.k smultronställe är min mormors barndomshem..Jag älskar att vara där ;D

2009-06-25 @ 21:07:04
URL: http://fummelmajas.blogg.se/
Postat av: Mia

Härliga bilder Cia!! Riktig midsommar med knätofsar och allt!!Förstår att du älskar ditt smultronställe!!Kram

2009-06-25 @ 21:56:19
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh, vad ledsen jag blir för din skull ang. din morfar!!Men vad skönt att du hann hälsa på honom!!Kramar om

2009-06-27 @ 21:56:48
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Bitte

Hej :)Så ljuvliga bilder!Min syster är på g att flytta till Falun.Det är ju så fint i Dalarna,har varit där en gång,badat i Siljan med jäntan :))

2009-06-29 @ 07:03:43
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Sannof

Hörde du fyller år idag.. grattis på dej och ha en fin dag..Men ser man på Ornässtugan ett sten kast från min lilla stuga.. hahah ha det gott..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0