Nya tag!

En vecka kvar till ny semester...känns som om det hänt så mycket de senaste veckorna och att man måste samla lite energi så att man orkar ta nya tag!! Sitter och laddar för att orka gå till jobbet imorgon efter att ha varit uppe i Dalarna på en jättesorglig men fin begravning av min kära morfar...
 
Vi hade mysigt efter begravningen när vi träffades och åt en bit på en restaurang i närheten. Jag träffar ju inte de från Dalarna så ofta och även min syster och mamma hade orkat ta sig dit(de har ju också varit krassliga). Efter maten så gled närmsta släkten över till min morbror där via pratade minnen och titta gamla kort.

Jag är nu proppmätt efter att ha ätit pizza för ingen av oss orka göra någon middag...min mans bror med familj kom över så vi beställde hämtmat...skönt att vara slö ibland ;D
Jag pratade också med våra vänner som vi var kattvakt åt och Tusse mår jättebra! Skönt.. för han blev ju sjuk sista dagen han var hos oss

Det var så varmt så jag tror att han fick solsting man kan nästan se på honom hur hängig han blev..


Mina rosor har blommat som bara den....och han(Tusse) gömde sig i skuggan av dem när det blev för varmt..

Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt att begravningen gick bra! Alltid lättare när de dör gamla, även om det inte är helt lätt det heller.

Klart man ska vara slapp ibland, speciellt på sommaren. Krama familjen!Kram

2009-07-12 @ 22:40:41
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia

Fina rosor=)

2009-07-12 @ 22:41:25
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: attis

Hej vännen. Fina bilder . Så skönt att få göra bort begravningen. Jag tyckte det kändes lättare då den var gjord. Man kan börja gå vidare då och få bli lite glad igen. Nu är det sol här och vi ska åka ut med båten. Önskar dej oxå en trevlig semester med många slappardagar och en god kal öl emellanåt.

Kramisar

2009-07-14 @ 08:08:51
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0