Skön Tisdag

Idag har jag faktiskt haft en bra dag trots att det är Tisdag. Jag hann med det jag skulle på jobbet trots att jag slutade tidigare och bara det är en bedrift...hi,hi... Dessutom var hela familjen bortbjudna på middag och vi hade jättetrevligt!
Vi kom hem vid 10-tiden så nu ska vi snabbt i säng för imorgon blir det en lång dag. Jag längtar till nästa helg då vi är fyra tjejer som ska åka iväg och koppla av på ett spahotell. Ska bli härligt att bara slappa och äta på restaurang. Det är man verkligen inte bortskämd med!! :)
    

SOV GOTT!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad skönt det låter, o vad gott det där såg ut.

2009-02-10 @ 23:28:03
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0