Ryggen höll :)

Min rygg känns mycket bättre nu än imorse trots en dag på jobbet,sköönt!
Tänk att vi fått vinter igen, jag som sett fram emot våren men vi ska som sagt åka skidor så efter det kan väl vintern ta slut,snälla!
Mina barn hade varit jättegulliga och försökt röjt upp lite hemma och det gör en på bra humör när man kommer hem från jobbet. Min underbara man är och kör lite korpfotboll. De är ett gäng grabbar som spelar under vinterhalvåret och har kul tillsammans. Jag tycker att det är viktigt att man får lite egen tid som förälder som t.ex jag fick i helgen :)
Nu kan man kanske inte jämföra en spaweekend med fotboll men ändå..hi,hi..
På fredag ska jag ut med jobbet och gå på krogen. En av  jobbarkompisarna är musiker vid sidan av och ska uppträda på Engelen så vi tänkte gå dit och digga lite schysst musik...oss slipper han inte så lätt..hi,hi..
På lördag och söndag ska vi på tårtkalas eftersom det är några kompisars barn som fyller år..Jag får nog börja träna lite mer så att jag inte rullar fram :)  Jag hoppas mina vänner som är i N.Y har det bra? Kommer ni ihåg den här kvällen när vi råkade beställa "lite" för mycket mat!.... Kul att jag kan följa er resa via din blogg! Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var den där kvällen ja, så mycket mat!! Det glömmer man ju inte. Skönt att höra att du mår bättre i ryggen. Jovisst kan du jämföra spa helg med fotboll, haha.Alltså har han förbrukat sin egen tid, nu är det din tur igen!!!Kram

2009-02-24 @ 05:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0