"Röjar" Söndag

Igår var vi och träffade våra underbara vänner M och J och hade en jättemysig kväll! Det är alltid lika trevligt när vi träffas även om det inte blivit så ofta under de senaste åren..Det har varit svårt att få vardagen att gå ihop och hinna träffas men det ska vi ändra på nu när barnen blivit större.. 
Det var M som lyckades få mig att skapa denna blogg igår, så att vi kan hålla kontakten med varandra och se vad vi gör på dagarna :) Jag ska försöka vara lika duktig som hon är med sin blogg och det blir inte lätt..hi,hi..

Idag ska vi röja huset dvs tvätta,städa och kasta skräp..trist men nödvändigt,suck.. Va kommer allt ifrån? Vi är mästare på att sprida våra saker omkring oss och måste tyvärr ta till s.k "röjardagar"..
 Ikväll ska vi ta en fika med min svågers familj men vi får ta det när alla barns idrottsaktiviteter är klara.
Ibland klagar vi på att man alltid har tider som ska passas men är samtidigt glada för att vi vet vad barnen gör! 

Vad tycks om min nya layout på sidan? Jag tycker att detta blev mer "jag"..
Hoppas ni får en härlig söndag!!!! Jag drömmer redan om sommarens blommor(se bild)

Kommentarer
Postat av: Mia

Alltid skönt när man har röjt klart. Vad fin sidan blev, den är du.Kram

2009-02-08 @ 14:25:37
Postat av: Cia

Tack!!!

Hoppas ni hunnit med allt ni skulle göra?

Kram :)

2009-02-08 @ 16:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0