Godmorgon?

Idag torsdag visste jag knappt vad jag hette när jag vakna..sitter med en stor mugg kaffe och läste min väns blogg när jag nästan satt kaffet i halsen. Det hade brunnit på deras hotell men det hade gått bra. Skönt!!! Häftigt att man kan följa med på deras resa via bloggen:) Jag blir sugen att åka till N.Y men måste förståss spara pengar först :(

Nu har jag blivit övertalad att gå med i Facebook och känner mig lite kluven, men har jag en blogg ska jag väl kunna fixa det också..hi,hi..Jag fick faktiskt hjälp av min son trots att han först tyckte jag var pinsam. Jag har dock inte fått tilgång till hans sida på facebook,ännu :)...man får väl ta en sak i taget..hi,hi. Nu ska jag gå och jobba. HA EN BRA DAG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är . Själv så fattar jag ingenting av facebook.Branden gick bra, du skulle sett alla brandmän(rullar med ögonen)Var den med i svenska nyheterna(här var den det)34 gatan/Lexington Det var säkert bara en lokal nyhet fast branden var STOR.

KRAM

2009-02-26 @ 14:30:26
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0