Det är fredagen den 13:e idag..

Jag har kommit på att jag är lite skrockfull när det gäller vissa saker som tex att det är fredagen den 13:e idag!!!
Igår hade jag en riktig otursdag så nu börjar jag oroa mig om vad som ska hända idag....suck
Jag är helt slut efter att ha jobbat mer än jag brukar denna vecka. Jag sitter och häller i mig kaffe för att vakna innan jag åter ska till jobbet. Jag trivs jättemycket på mitt jobb även om det säkert inte låter så men allt datorstrul och annat gör att jag känner mig väldigt trött..hoppas att det är fixat snart. Vi får hålla tummarna för varandra idag! 
Här kommer en bild från Kroatien när jag precis hoppat i det kristallklara havet,underbart!

                                                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är klart att det blir en bra dag, det är ju fredag!

2009-02-13 @ 08:39:00
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0