Biotips!

Nyss hemkommen från biokvällen och jag kan varmt rekommendera filmen!
"Australia" med Nicole Kidman och en snygging till motspelare som jag inte vet namnet på...Tur att jag hade näsdukar i väskan för den var väldigt gripande och tårarna rann ner på kinderna..Jag tycker om filmer med lyckligt slut och det hade den här :) Nu måste jag gå och sova eftersom jag börjar tidigt imorgon. 
P.S Visst hade vi härlig utsikt från balkongen när vi hade semester i Kroatien i somras? Längtar efter lite sol och värme nu,trött på vintern!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad jag oxå längtar efter värme! Jag älskar oxå filmer med lyckligt slut ,har dock ej sett Australia., men däremot Sex and the City filmen. Jag gav Johan både serierna o långfilmen i julklapp. SCHYSST VA!!!? Det var egentligen till mig, jag älskar den serien, då kan man drömma sig bort i kläder o skor, jag som bara är hundvänligt klädd jämt. KRAM.

2009-02-19 @ 00:19:23
Postat av: Mia

Du fattade at kommentaren var från mig va, glömde skrva det Kram Mia

2009-02-19 @ 00:20:23
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0