Äntligen!

Idag har äntligen vårt datasystem blivit fixat och jag fått en egen arbetsplats igen! Vi har haft problem sen nyår med vårt nätverk sen någon dj-vla hacker var in på vår server och lekte i brist på annat att göra. Det har blivit en kostsam historia för mitt företag. IT-tekniker kan ta betalt och två nya servrar är inköpta..Håller verkligen tummarna att allt ska funka i fortsättningen!!

Tänker på mina vänner som är i N.Y de verkar ha det underbart..Sätter in en bild på deras kära mops,SÖÖT!...
Nu ska jag gå och sova! Kram :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får jag hemlängtan när jag ser Alice. Håller tummar o tår för att ert datasystem ska hålla nu. Vi har det toppen , hoppas att ni oxå har det. Kram

2009-02-25 @ 00:50:05
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Emelie

Guud jag vill ocksa ha en mops! Fast ett korkort ligger väl hogst pa listan for tillfället, men sen sa blire en mops!

2009-02-27 @ 23:00:49
URL: http://nudrarvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0