Underbar helg!

Vilken härlig helg jag haft med underbart väder och härliga vänner..Kan inte bli bättre!!
I lördags var vi på båttur och grillade på en liten ö för att sen avsluta dagen hemma hos våra vänner där vi åt en god middag och satt och njöt på deras mysiga balkong!! Min vänninna är utbildad florist och det märks,eller hur?!!!!!






Det är lite skillnad när man sen kommer hem till sin egen ovårdade rabatt...hi,hi..
Förra året var det jättefint på min tomt för då var hon där och fixade!
Jag är så glad för att jag har så bra vänner ;D

På söndagen satt vi och fikade och tittade på fotbollsderbyt på TV och på kvällen var
vi bortbjudna på middag,underbart!
Blev lite vin (med påfyllning..) så jag tog det säkra före det osäkra och åkte buss till jobbet!

Min arbetsdag gick bra trots att jag var trött men ikväll vill vi bara ta det lugnt fast att vi
blev överbjudna på kvällsfika med nybakad kaka...Bara att inse att man inte är"tjugo" längre!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken mysig helg ni haft!!Och vilken mysig balkong, önskar hon kunde komma hit o fixa lite oxå. Klart vi ska ses ngn gång. Kramar om

2009-08-10 @ 20:44:23
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

godmorgon ;dd

www.hhilals.blogg.se

2009-08-11 @ 07:05:13
Postat av: Sussi

Visst är det härligt med så goda vänner!!



Det syns verkligen att hon vet vad hon ska göra med blommorna. Du kanske kunde fråga henne om hon ville komma hit och fixa med hihi



Kramisar

2009-08-11 @ 15:26:25
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: sannof

Härliga blomlådor du har..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0