Äntligen Fredag!

Idag ska jag som vanligt jobba....men jag slutar tidigt, sköönt!
Man är lite trött så här i slutet av veckan så det är välbehövligt med helg ;D
Direkt efter jobbet ska jag klippa mig oxå välbehövligt..hi,hi..
Jag tänkte jag skulle vara lite fin för imorgon var det 23år sen jag och min man blev ett par!
Tänk att han stått ut med mig så länge... Visserligen har vi bara varit förlovade i 21 år och gifta i 12 så han kanske tvekade, eller var det kanske jag..hi,hi.. Vart har åren tagit vägen? Jag hinner inte med längre, tänk snart är ..


..min äldsta son 18 och om några år kanske jag blir titulerad "farmor"....Gud va gammalt det låter..och jag som fortfarande "bara" är 20!(not...)

Ha en skön fredag!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

hahaha!Farmor!Det låter ju jätte gammalt. Hoppas du blir det innan jag blir det=)Blev du fin i håret?Grattis i förskott till ER båda!Ska ni ut o fira i morgon?Kram

2009-08-14 @ 18:25:52
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: sannof

man blir inte äldre än man gör sej vet du väl.. ha en fin helg..=)

Postat av: Mia

Grattis på Årsdagen!!Hoppas ni har det kul!Kram

2009-08-15 @ 20:14:32
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0