Var tog denna helg vägen?!

Vips så var det söndagkväll igen..och man sitter och undrar art helgen tog vägen? Känns det igen? ;D

Igår var det fotbollstittande hela dagen och sen grilkväll med goa vänner. Obs gick inte att sitta ute för det blev minusgrader på kvällen...Det blev sent kröp i säng vid halv tre på natten..som tur var ställde jag klockan för idag hade vi städdag!
 Iväg till affären för att inhandla ingredienser (ärtsoppa &korv) gjorde vi en trist upptäckt! Någon hade brytit upp vårt förvaringskåp som vi har i vår kvartersgård och stulit vår pengaskrin..suck! Det trista är att det måste vara någon som har nyckel till gården alltså någon som bor i området eftersom ytterdörren inte var uppbruten :(
Vi har ju trott att eftersom det är vår gemensamma aktivitetskassa som vi köper in tex öl för vid pubkvällar osv var säkra där men vi hade fel. Det var bara vårt skåp som var uppbrutet så någon måste ha vetat att det fanns pengar i just det skåpet,eller?..Nu fick vi ligga ute med pengar vid inköp till städdagen..Hur som helst hade vi tur med vädret och det blev en lyckad städdag trots allt..
På kvällen var vi hos kusinerna på fika,jättetrevligt men vi kom inte hem förrrän efter nio och jag fick reda på att jag ska börja tidigt pga att min kollega blivit sjuk. Förra vecka var sonen sjuk och nu har hon blivit smittad. Vår otur på jobbet tar aldrig slut!! Jag får jobba för två igen..
Imorgon kväll kommer M hem från Italien,han har haft det superbra.SKÖÖNT!
Man saknar barnen när de inte är hemma..kommer kännas konstigt när de har flyttat hemifrån.Men det lär väl dröja länge ;D
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Mia

Men att det finn såna j-kla människor som måste stjäla!!

Skönt att M kommer hem i morgon , och att han haft det bra. Kram

2009-04-19 @ 23:03:08
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0