Spåbild




Gick in på Mias blogg och fick reda på att hon "spått" sig via bildsök på Google så jag blev nyfiken...och gjorde samma sak.. :-)
Inte vet jag men tydligen så är jag eller blir lite kroppsfixerad eller något?!..hi,hi.. 
Den här veckan har jag haft fullt upp ser framemot att det är Fredag imorgon och att det tydligen ska bli fint väder i helgen!!! Vi ska försöka röja runt lite bland dammråttorna här hemma och sen bort och träffa goda vänner på lördagkväll. Roligare att städa om man har något positivt att tänka på,eller hur? Hoppas ni får en härlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du kanske förvandlas till en nymfoman!!Hahaha!

Du vet hur marskatterna håller på just nu!!

Jag ska drunkna!!! Vad hemskt! Kram på er , ha en trevlig helg!

2009-04-02 @ 23:26:33
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0