Nu är snart påsken slut..

Vilken helg vi haft med fantastiskt väder,trevliga vänner och alldeles för mycket godsaker...Jag fullkomligt rullar fram..

På påskafton fixade jag lite fint i trädgården med att plantera lite blommor i en kruka sen var vi hos ett par vänner och åt påskbuffé med min mastiga chokladtårta som efterrätt. Det var så underbart väder att vi kunde sitta ute och äta utan att frysa!!! Vi hade en jättemysig kväll..
 I söndags var hela ligan utom jag på söderstadion och skulle heja fram Bajen. De hade jättehärligt väder och bra stämning men tråkigt nog så förlorade laget..När de kom hem så hade jag bjudit över grannfrun på lite porterstek och sen avslutade vi kvällen hemma hos henne i hennes utebubbelpool! Underbart men jag känner mig lite mör i ryggen idag... Massage är bra i måttliga mängder,tur att jag ska på ryggkoll på tisdag :D

Idag tänkte jag vara ute i trädgården och slappa i solen (samtidigt som jag tvättar..)men icke. Vi har ingen sol idag,suck.
Vad snabbt man blir bortskämd och känner sig redan lite tröttare!! Ha en bra dag !

  Här är en fin bild på min underbara vän! Vi var på afterwork i torsdags och hamna på en liten kvarterskrog i Gamla Stan.. 
Vi försökte ta lite bilder på oss tillsammans men det blev katastrof och väldigt många skratt..Folk runt oss trodde nog att vi druckit mer än ett glas vitt. Jag gav dubbelhakan en helt ny dimension..hi,hi..inte lätt att ta kort på sig själva..Var inte rädda, jag ska bespara er den bilden! :D.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hahaha, Vi hade kul!! Vilken härlig påsk ni har haft!!(Vi oxå)

Portestek, gud så gott!! Kram

2009-04-13 @ 12:03:46
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas du slipper steloperation. Visserligen ska det fungera bra, men det är så fruktansvärd lång rehab/sjukskrivning efteråt. Men det kan det kanske vara värt!!Kram

2009-04-15 @ 15:16:52
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och hur gick det för Liverpool igår!!!!

Still in champions league!!!!

2009-04-15 @ 22:53:43
Postat av: cia

Viken rysare det var. Jag såg matchen på Tv helt otroligt mycket mål men det var inte Liverpools kväll..Nu får vi hålla på Barcelona istället. Kul att United gick vidare..hi,hi..

2009-04-15 @ 23:29:09
URL: http://f
Postat av: Mia

Hallåååå!!!!Är påsken slut snart?

2009-04-17 @ 19:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0